michielenmarlinda.reismee.nl

Interview Radio Nunspeet - Michiel&Marlinda in Tanzania

Heb je het ook gehoord? Wij waren op de radio! Er is een interview geweest namens ons met Rutger Lieffijn van onze ThuisFrontCommissie (TFC). De TFC is een enthousiast team via onze kerk in Nederland die zich vrijwillig inzet voor ons. Wij en onze TFC zijn lid van de Vrije Evangelische Gemeente Nunspeet. Op dinsdagavond 1 oktober is het interview uitgezonden via Radio Nunspeet.

Heb je het interview op de radio gemist? Dan is het hier terug beluisteren. Het interview wordt afgewisseld met enkele liederen.

Het interview werd uitgezonden via Radio Nunspeet in het programma Radio Contact. Dit is een christelijk programma van de Hervormde Gemeente in Nunspeet. Elke eerste en derde dinsdagavond van de maand verzorgt Radio Contact een avondvullend programma via Radio Nunspeet. Zij vroegen ons of wij een interview wilden geven over onze mooie missie voor kwetsbare jongeren en kinderen in Tanzania en ons leven daar.

Wilt u na aanleiding van het radio interview contact opnemen met Rutger? Dat kan via secretaris@vegnunspeet.nl. Ook kunt u ons (Michiel en Marlinda) bereiken door te mailen naar michielenmarlinda@live.nl.