michielenmarlinda.reismee.nl

Verhuisd naar een nieuwe IBES locatie in Arusha!

Sinds 2017 hebben wij samen gewerkt als managers op de Mariado Daycare & Nursery School in Arusha. Een mooie school locatie waar we altijd met heel veel plezier hebben gewerkt. Inmiddels hebben we nieuwe werkvisums en verblijfsvergunningen voor IBES voor opnieuw 2 jaar mogen ontvangen. Daar zijn we heel blij mee! Maar in onze visums staat dat we alleen nog maar écht op een locatie van IBES mogen werken en dus niet meer voor Mariado. Oef, dat was even slikken. Wat nu te doen?
Toen zijn we vrijwel gelijk met Marion van IBES in gesprek gegaan. We mogen dus niet meer namens IBES bij Mariado werken? Wat gaan we nu dan wel doen? Wat zijn de mogelijkheden? Eigenlijk hadden we al heel snel het idee: we willen met dit fantastische project verder. Na een aantal goede gesprekken hebben we besloten om samen met Marion en dus IBES een nieuwe Daycare & Nursery School in Arusha te openen. Iets waar ook al langer vraag naar was. Alles viel ineens samen en daarvoor danken we God.
De kinderen hadden 2 weken vakantie, maar wij dus niet. We hebben in 2 weken tijd enorm veel moeten regelen, want we moesten de school verhuizen. We hebben een groot woonhuis gehuurd en omgetoverd tot een school. En iedereen bij IBES heeft hier hard aan meegewerkt. Inmiddels hebben we al een succesvolle en gezellige Open Dag gehad en is de school al voor 2 weken open geweest. Bijna alle kinderen en het personeel zijn mee naar de nieuwe locatie. Een nieuwe plek waar we door kunnen gaan met ons mooie werk.