michielenmarlinda.reismee.nl

De MBO sportstudenten zijn begonnen met hun stage op onze school.

Op dit moment hebben we 3 sportstudenten van het ROC van Twente bij ons stage lopen op onze school.
Ze doen een buitenlandstage van 2 maanden in Tanzania.
Michiel heeft vooraf veel contact gehad met de leerkrachten van het ROC. Die zijn hier op bezoek geweest in oktober.
Ook heeft hij met de studenten geskyped om te kijken of ze geschikt zijn en de voorbereidingen doorgenomen.
Ze geven nu voetbaltrainingen bij de Future Stars Academy waar Michiel ook bij betrokken is. En ze geven sport en spel bij ons op school. Ze bieden nieuwe activiteiten aan en maken hier een document van. Zodat de juffen hiermee verder kunnen gaan als ze weg zijn.
Sport en spel is nog erg in ontwikkeling hier in Tanzania. Dus dit is een mooie kans voor de juffen om nieuwe activiteiten te leren. Voor de kinderen is lichamelijke beweging natuurlijk erg belangrijk. Ze vinden het dan ook super leuk!
Ook voor ons is het leuk om de studenten te kunnen begeleiden en ze te betrekken bij ons werk. Het is een totaal nieuwe ervaring voor hen en ze vallen van de ene verbazing in de andere. Hierdoor merken we dat wij toch al echt 'verafrikaanst' zijn.

Iris

Wat leuk om te lezen!
Nieuw woord voor in de van Dale:verafrikaanst !

Liefs Iris

Dirk

hey M en M en M wat leuk dat er weer nieuwe ideeën en spelletjes door de studenten worden aangedragen
op de foto,s zie je dat iedereen plezier heeft .
mooi dat jullie dit studenten een kans geven om dit te doen .
succes met de school .
gr pa.

Michiel&Marlinda

Bedankt voor jullie leuke reacties.
Ja verafrikaanst is wel een mooi nieuw woord voor het woordenboek hè.
We zijn blij dat de sportstudenten de kinderen nieuwe sport- en spel activiteiten aanleren.
Ze doen het heel leuk en de kinderen vinden het geweldig!