michielenmarlinda.reismee.nl

Een fantastische Graduation van de Pre-Primary Class!

Vrijdag 7 december was alweer de laatste dag van het schooljaar 2018 op de Mariado School. Deze dag stond namelijk in het teken van 2 fantastische meiden van de Pre-Primary Class. Ze zijn namelijk nu helemaal klaar en ‘afgestudeerd’ aan onze school. Reine en Glory gaan nu naar een basisschool. In Tanzania is dit vanaf 6 jaar. We hebben ze deze dag natuurlijk compleet in het Afrikaanse zonnetje gezet! Alle ouders hadden we uitgenodigd voor deze speciale middag. Vooraf hebben al de kinderen liedjes ingestudeerd en ook de afgestudeerde meiden hadden iets leuks voorbereidt.
Het werd een fantastische middag met zonneschijn, met leuke liedjes, met veel enthousiaste ouders en met geweldige kinderen. En natuurlijk mogen de Tanzaniaanse rituelen niet ontbreken zoals: veel muziek, dans en cake. We danken God dat we het schooljaar 2018 succesvol hebben kunnen afronden. Nu is onze school gesloten voor de grote (zomer)vakantie. We willen u vragen om te bidden voor het nieuwe schooljaar. Dat we door mogen gaan met dit fantastische project!