michielenmarlinda.reismee.nl

Geslaagde kiprollade actie = school opgeknapt!

In december hebben we weer een geslaagde kiprollade actie gehouden! Hiermee hebben we maar liefst €345 opgehaald. In totaal zijn er 108 kiprollades verkocht. We willen via deze weg weer Verkoopcentrale Welp uit Nijkerk hartelijk bedanken en in het bijzonder Herman Klaassen voor de goede service en communicatie. Wat was de kiprollade heerlijk! Vond u ook niet?

Wat hebben we met deze opbrengst gedaan?
- Op onze Daycare&Nursery School hebben we een nieuwe houten omheining laten plaatsen. Deze is kleurrijk, duurzaam, mooi groen geverfd, biedt veiligheid voor de kinderen en heeft een goede uitstraling voor de school. De eerste foto is de oude situatie.

Daarnaast hebben we er voor gezorgd dat er sloten op de deuren zijn bevestigd. Eindelijk kunnen de deuren van de school nu dicht en op slot. Dit zorgt ervoor dat er niemand ’s avonds, ’s nachts en in het weekend de school binnen kan komen wat voorheen helaas wel is voorgekomen.

We hebben Ringo voor beide klusjes gevraagd. We kennen hem uit onze kerk en hij is een fijne man om mee samen te werken.

We willen via deze weg alle mensen nogmaals bedanken voor het bestellen van de kiprollade(s). Het was weer een fantastische actie en we zijn erg blij met het resultaat op de school!

Henk Tissingh

Ziet er mooi uit

Michiel&Marlinda

Bedankt. We zijn er erg blij mee en de kinderen ook!

Arie en Anneke

Wat leuk dat je van de opbrengst meteen al mooie dingen kon doen.
Ziet er mooi uit !!
En de rollade was heerlijk !!
Voor herhaling vatbaar !!