michielenmarlinda.reismee.nl

Wachten op ons visum & bij de concurrent op bezoek.

Afgelopen weken waren heel spannend voor ons. We waren druk bezig met het regelen van een werkvisum en dat ging niet allemaal heel voorspoedig. We willen iedereen ontzettend bedanken voor alle giften, gebeden, medeleven en andere hulp.
Op dit moment zijn alle documenten opgestuurd naar Dar Es Salaam en moeten we wachten tot het goedgekeurd wordt en terugkomt, zodat we hier in Arusha een werkvisum kunnen krijgen. Hierdoor kunnen we tijdelijk niet aan het werk op onze school. Wat erg vervelend is, zowel voor de school als voor onszelf. Maar we zijn nu nog steeds op de achtergrond druk bezig voor de school. Er is altijd werk te doen.
Afgelopen week hebben we The Little Treasures bezocht. Dit is een Daycare en Pre-School bij ons in de buurt waar een leerkracht werkt die wij hebben getraind bij IBES. Ze vond het superleuk om ons weer te zien en wij vonden het natuurlijk hartstikke leuk om haar bezig te zien met haar eerste baan. Ook loopt er nu een student van IBES stage op deze school. Het is een erg leuke school met veel ruimte buiten voor de kinderen om te spelen. Binnen was het wat kleiner en ongeorganiseerder. Echt Tanzaniaans dus. Het is leuk om deze werkbezoeken te doen. Om te kijken bij de concurrentie en te zien hoe onze ‘oud’ studenten het doen.