michielenmarlinda.reismee.nl

Guest of Honour bij de graduation van IBES

Vandaag hebben we een erg leuke graduation gehad bij IBES. Deze datum stond al maanden in onze agenda en we hadden er dan ook erg zin in! Bij deze graduation zijn er 9 studenten van de ‘1-jarige Daycare & Nursery training’ geslaagd en 3 studenten van de ‘Nanny training’ die 4 maanden duurt. Allemaal blije gezichten dus!

We hadden verschillende redenen om aanwezig te zijn. Zo hebben wij vorig jaar lesgegeven aan de afgestudeerde studenten en een goede band met hun opgebouwd.
Zoals u weet is onze Daycare & Nursery School ook in samenwerking met IBES, dus was het goed om daarom ons gezicht te laten zien. En we ontvangen elke 6 weken een nieuwe student via IBES op onze school die bij ons komt stage lopen. Een paar dagen geleden vroeg Marion, de baas van IBES, ons om ‘guests of honour’ te zijn. Met andere woorden dus eregasten. We zeiden meteen ja natuurlijk! Ze had eerst andere mensen in gedachten, maar dat is niet doorgegaan. Het is de bedoeling dat de eregast(en) ook cadeautjes meenemen voor de studenten. Dus moesten we snel nog iets bedenken. Maar Marlinda wist daar wel raad mee (zoals altijd). Ze heeft prachtige leskaarten gelamineerd voor de studenten die ze kunnen gebruiken in het werken met kinderen op een kinderdagverblijf en/of kleuterklas. Ze waren er erg blij mee!

We hebben een erg leuke dag gehad! Het voelt altijd goed om bij IBES terug te komen. Stiekem voelt het een beetje als een grote familie. Ook was het heerlijk om lekker weer even een patatje en een brood hamburger te kunnen eten bij Mc IBES.

Het was een super leuk dag waarin de Tanzaniaanse tradities weer voorbij kwamen zoals dansend de cake en cadeautjes brengen, elkaar cake voeren, proosten met champagne en anderhalf uur later beginnen met nog maar een paar gasten die aanwezig zijn.

Vandaag was een fijne afleiding voor ons, omdat we momenteel druk bezig zijn om een nieuw werkvisum te krijgen die over 1,5 week officieel verloopt. Bid u voor ons dat God zal voorzien? We geloven erin dat Hij nieuwe deuren voor ons zal openen!