michielenmarlinda.reismee.nl

Mother's Day

We zijn alweer twee weken aan het werk sinds onze vakantie in april. Het waren twee ontzettend drukke, maar ook leuke weken. We hebben drie nieuwe kinderen op onze school erbij gekregen en daar zijn we super blij mee! Ook zijn er veel bezoekers op onze school langs geweest. We hopen dat zij ook nog terug komen en hun kinderen brengen. Allemaal heel spannend!
Afgelopen vrijdag hebben we met de kinderen gewerkt over moederdag. Hier in Tanzania wordt ook wel Moederdag gevierd, maar niet zoals bij ons. Maar daarom vonden we het wel leuk om de kinderen iets te laten maken voor hun moeder. Dat wordt hier namelijk niet gedaan. Ze mochten een mooie jurk voor hun moeder kleuren, uitknippen en op een gekleurd papier plakken. De meeste moeders dragen hier namelijk jurken of rokken. Ze waren er erg trots op en vonden het erg leuk om iets voor hun moeder te maken.

Iris

Nederlands tintje daar! Leuk!

dirk

leuk om ook in Tanzania te vertellen hoe wij Moederdag vieren .

Michiel&Marlinda

De kinderen vonden het erg leuk om iets voor hun moeder te maken. En inderdaad, onze Nederlandse kennis moeten we natuurlijk niet vergeten hè.