michielenmarlinda.reismee.nl

Lekker spelen in de nieuwe speeltuin.

De tweede week is goed gegaan op onze Daycare & Nursery School. Wat hebben we weer veel gedaan en meegemaakt! En dat allemaal in de Afrikaanse hitte. In totaal hebben we op dit moment 6 kinderen, waar we erg blij mee zijn. Zo is er deze week weer een meisje van 4 jaar bijgekomen.

Verder hebben we een onderkomen kunnen regelen voor de student(en) die we per semester via IBES krijgen. Deze plek hebben we geregeld via Nederlandse ouders waarvan hun kind op onze Daycare zit. Het is een leuk kamertje, een douche, een wc en ze kan er koken. Dit semester hebben we nog maar één student, omdat we nog niet heel veel kinderen hebben. We zijn er erg blij mee, want we hebben extra handen en voeten nodig. En we vinden het geweldig om studenten te blijven begeleiden in de praktijk.

We hebben via een lokale klusjesman mooie bedjes weten te regelen. Deze bedjes hebben we begin december al geregeld, maar u heeft de foto’s nog niet gezien. Het zijn mooie rode & groene bedjes van leer en gaan dus lang mee. 's Middags liggen de kinderen hier heerlijk te slapen.

Tenslotte is deze week onze speeltuin afgemaakt. Donderdagochtend kwam er een jongen van IBES langs om de glijbaan eraan te bevestigen en de andere twee schommels op te hangen. Nu hebben we drie mooie schommels, een stoere ‘toddler-bridge’, twee huisjes en een glijbaan. We zijn er erg blij mee en de kinderen natuurlijk ook. Er wordt al heel veel gespeeld in onze speeltuin dat begrijpt u wel.

Hanny

Wat een leuke bedjes zeg, daar zullen de kindjes heerlijk in kunnen slapen! En een mooie speeltuin. Wat fijn dat jullie al zulke mooie voorzieningen hebben!
Veel geluk, vreugde en voorspoed gewenst!????

Beertje Vinke

Het ziet er prachtig uit! Goed geregeld. Dat zou voor onze kleuters ook wel leuk zijn, ' s middags even lekker slapen in zo'n mooi bedje ????

arie en anneke

Wat een enthousiaste verhalen !! Wat hebben jullie al veel voor elkaar gekregen in zo'n korte tijd. En wat ziet het er mooi uit !!
Heel veel plezier, succes en zegen !!

Michiel&Marlinda

Bedankt voor de leuke reacties. We zijn heel blij met de bedjes. Daar slapen ze 's middags even inderdaad. We hebben al mooie stappen gezet de eerste twee weken.