michielenmarlinda.reismee.nl

Marlinda’s verjaardag

Vrijdag 28 oktober was Marlinda jarig. In plaats van koud en regenachtig is het hier in oktober super heet. Dat is weer heel anders je verjaardag vieren. ’s Ochtends werd ze al verwend met cadeautjes uit Nederland die stiekem met de koffer van Patrick en Danielle waren meegekomen. Lekkere chocoladerepen, gezichtsmaskertjes en ingrediënten om een lekkere taart te maken. Met chocola natuurlijk. Van Marion, de eigenaar, kreeg ze een lekkere chocoladeletter en mochten we beide genieten van een broodje kroket. Hier in Tanzania gemaakt. Ook hebben de studenten voor haar gezongen.
Zoals in de vorige blog is te lezen hebben we bijna de hele dag doorgebracht op de Imbaseny Peace School voor de graduation van de kleuters.

Aan het eind van de middag gingen we naar Arusha. Daar woont Simone, een vriendin van ons. Ze had het huis versiert met ballonnen, voor ons gekookt en een lekkere chocolade cake gemaakt. Met kaarsjes die Marlinda uit mocht blazen.
We hebben een kampvuur gemaakt en heerlijk de hele avond buiten bij het vuur gezeten. We bleven ook slapen, want we kunnen niet ’s avonds nog terug helemaal naar ons eigen huisje. Dit is te ver weg. De volgende ochtend hebben we ontbeten met chocolade cake en aan het eind van de ochtend was het weer tijd om te vertrekken.
We hebben een hele leuke gezellige dag gehad.