michielenmarlinda.reismee.nl

Voor de 2e keer bezoek uit Nederland!

Afgelopen week kwamen Patrick (Marlinda’s broer) en Daniëlle (vriendin) drie dagen bij ons langs. Zij zijn voor twee weken op vakantie op Zanzibar en kwamen ons bezoeken. Ze waren erg benieuwd waar wij wonen en werken. Geweldig natuurlijk dat ze ons kwamen opzoeken! Na de ouders en zusje van Marlinda nu weer familie op bezoek. Als je een jaar weg bent, is dat gewoon speciaal en erg leuk.

We hebben een hele fijne tijd samen gehad. We hebben ze de omgeving laten zien en natuurlijk IBES. Samen hebben we nog met de kinderen van de daycare gespeeld. Ook zijn we heerlijk uit eten geweest en een dagje op Safari, wat wij betaald hebben van ons eigen geld. We hebben veel dieren gezien en we zijn op de foto geweest met Masai kinderen. Een bepaalde stam die in dat gebied woont. We kijken terug op zeer gezellige dagen met elkaar. Het was fijn om tijd met elkaar doorgebracht te hebben. En wat zijn de dagen voorbijgevlogen!

Arie en Anneke

Wat fijn dat jullie het samen zo goed gehad hebben !!
Nog 3 maandjes he, wat gaag de tijd snel.

Heel goede tijd nog, geniet ervan onder Gods Zegen.

Groetjes Arie en Anneke

Michiel&Marlinda

De tijd gaat inderdaad heel erg snel. We kijken uit naar Nederland om iedereen weer te zien. Maar we hebben de komende tijd hier nog genoeg werk te doen!