michielenmarlinda.reismee.nl

Goedkoop GE-NIE-TEN!

Een week geleden waren we met onze gemeente op Church Camp. Het was een weekend van goede gesprekken en mooie mensen ontmoeten. Zo raakten we ook aan de praat met Mike en Lyndall, een prachtig Australisch zendingsechtpaar. Zij hebben een mooi leegstaand gastenhuisje naast hun eigen huis staan. Dit was oorspronkelijk bedoeld voor hun (schoon)moeder, maar uiteindelijk heeft zij besloten om in Australië te blijven wonen. Dit huisje wordt vaker goedkoop verhuurd aan familie, vrienden en andere mensen, bijvoorbeeld via de kerk. Wij hebben hun verteld dat we vaak niet echt goed uitrusten in het weekend en dit zijn ze niet vergeten. Ze vertelden ons dat we van harte welkom waren in hun gastenhuisje.

Dit weekend hebben wij in alle rust in dit huis doorgebracht. We hoefden zelfs helemaal niets te betalen, maar alleen een klein beetje voor de kosten van elektriciteit. Het huisje is maar op een half uurtje rijden met de dala dala en daarna nog een stuk lopen. Nou, dat hebben wij er wel voor over!

We hebben een heerlijk weekend gehad. Een weekend in een prachtige en groene omgeving. Mike gaf ons ook het spelletje ‘Golf Croquet’ wat in het Nederlands ‘Croquet’ heet. Dit hebben we samen een aantal keren gespeeld en wat hebben we soms gelachen. Het doel is om als eerste de bal, met behulp van een houten hamer, door de poortjes te slaan en uiteindelijk door de eindpaal.

Op zondag zijn we samen met hen naar de kerk geweest. Mike speelt gitaar in de band en moet er altijd al vroeg zijn. Wij mochten iets later met Lyndall mee rijden. Elke zondag wordt er gebeden voorafgaande aan de dienst en Lyndall is daar altijd bij aanwezig wanneer ze kan. Zo wordt er gebeden voor de kerkdienst, voor de kinderwerkers, voor de spreker die dag, voor de band en noem maar op. Normaal kunnen wij er nooit bij zijn, omdat we van ver moeten komen. Maar nu konden we er wel bij zijn. Het was bijzonder en goed om erbij aanwezig te zijn. We merken dat we steeds meer mensen kennen via de kerk en dat doet ons goed!

Waar wij zelf wonen hebben we bijvoorbeeld geen mooie tuin en totaal geen rust omdat er veel muziek en geluid te horen is, dus we hebben ontzettend genoten. God is goed, zorgt voor ons en Hij heeft ons dit weekend weer veel mooie dingen gegeven en daar zijn we Hem dankbaar voor.

Arie en Anneke

Wat heerlijk voor jullie zo'n mooi huisje.
van harte gegund !!

Michiel&Marlinda

Dankjulliewel, het was een heerlijk weekend! We hebben erg genoten van het huisje en omgeving.