michielenmarlinda.reismee.nl

M&M in Tanzania #3

We hebben weer een filmpje gemaakt zodat jullie kunnen meekijken in ons leven hier.
De afgelopen weken zijn we druk geweest met het observeren van de studenten in de daycare. Zo hebben wij een inschatting van wat hun niveau is, wat ze hebben opgepikt in onze lessen en waar we nog meer aandacht aan moeten besteden het aankomende lessenblok.
Ook hebben we de verjaardag van Michiel gevierd, want hij mocht weer een jaar ouder worden. In Tanzania is het niet gebruikelijk om je verjaardag te vieren, maar wij als echte Hollanders wilden natuurlijk wel graag trakteren. En dat vonden ze super leuk!
We zijn druk met het voorbereiden van de examens van de andere groep studenten. We geven de laatste lessen in de klas en zijn op kantoor druk met het maken van de examens.
We hebben vanuit Nederland een TRX meegenomen, zodat we zelf in onze tuin kunnen sporten. Dit doen we meestal twee keer in de week.
Ook hebben we weer te maken met stroomuitval en een rare kraan. Welkom in Tanzania!

Het filmpje staat op onze blog onder het kopje Video's. Je kunt ook hier klikken om het filmpje op YouTube te bekijken.