michielenmarlinda.reismee.nl

Hilarische antwoorden op examens

Een poosje geleden konden jullie al lezen over de examens die we hebben afgelegd bij de studenten. Inmiddels hebben we alle examens nagekeken en we zijn de vreemdste antwoorden tegengekomen. Soms moesten we zelf een paar keer lezen voordat we het snapten. Gelukkig ging het niet om de manier waarop ze het schreven, maar of ze het in de praktijk kunnen uitvoeren. Want als we de spelfouten hadden moeten tellen was niemand geslaagd.
Hieronder een aantal vragen van het examen met de antwoorden van de studenten erbij.

Waarom is muziekles belangrijk voor kinderen?

Als de kinderen muziek maken krijgen ze een partner of een vriend. Als ze de kinderen dan maar niet uithuwelijken in de klas.

Waarom is het voor kinderen belangrijk om bewegingen bij de liedjes te maken?

Misschien wist u het nog niet, maar daar worden de kinderen schoon van. Hoef je ze gelijk niet meer te wassen.

Als de kinderen een knutselwerkje niet zo goed kunnen, hoe help je ze dan?

Ervoor zorgen dat alle kinderen het leuk vinden om het werkje te maken. Dat lijkt me een hele kunst als je dat voor elkaar kan krijgen. Maar of het voor de kinderen dan ook makkelijker wordt?

Voordat je begint met het werkje moet je eerst de leeftijd van de kinderen controleren. Zou het daardoor makkelijker worden?

Je kunt niks doen als ze het verkeerd doen, want ze leren ervan. Oeps.. Volgens mij moet je dan juist als leerkacht kinderen helpen.

Hoe maak je het werkje met de kinderen wat je op het plaatje ziet?

Shower? Moeten de kinderen nu ook al gaan douchen op school? O, je bedoelt sure

Waarom is het belangrijk als je aan de beurt bent geweest bij de estafette om op de grond te gaan zitten?

Omdat het hart van de kinderen sneller klopt en ze zijn moe. Ze moeten rusten. Ze voelen zich slecht omdat ze hard renden.

De kinderen kunnen vallen en gaan huilen. Daarom moeten ze gaan zitten wanneer we spelen.

Volgens mij moet je van sport ook moe worden en vinden kinderen het juist leuk om te rennen! Ze willen helemaal niet zitten. Het goede antwoord is dat de leerkracht een goed overzicht heeft van welke kinderen al geweest zijn en welke groep als eerste klaar is.

Noem 3 positieve effecten van sport.

Ze voelen zich zwak, ze verliezen de controle en ze zijn de hele tijd moe. Volgens mij is dit niet heel erg positief!

We hebben enorm gelachen om de antwoorden van de studenten. Zoals je kunt zien is de gedachtegang hier heel anders en het niveau erg laag. Er is nog een hoop werk voor ons!