michielenmarlinda.reismee.nl

Uitzwaaiwedstrijd vv-Hulshorst

Op vrijdagavond 22 januari werd er voor Michiel bij de vv-Hulshorst een uitzwaaiwedstrijd gehouden. Sinds het voetbalseizoen 2013/2014 voetbalt Michiel bij deze vereniging en heeft gevoetbald bij het 1e, 2e en het 5e van de seniorenteams. Deze wedstrijd werd georganiseerd door spelers van het 5e. Eén van de spelers had het initiatief hiervoor genomen en heeft hiervoor veel geregeld.

Het werd een leuke wedstrijd tussen voornamelijk spelers van het 2e en het 5e waarmee Michiel gevoetbald heeft. Ook deed de vader en een vriend van Michiel mee. De wedstrijd duurde 2x 30 minuten en Michiel heeft bij beide teams één helft meegedaan. Dat werd dus van tenue wisselen in de rust. Uiteindelijk werd het in een leuke wedstrijd 6-4 voor Hulshorst 5.

Na de wedstrijd hebben wij voor iedereen een heerlijk broodje knakworst klaargemaakt. Dit ging er natuurlijk wel in na de wedstrijd. Van vv-Hulshorst kregen wij bolletjes gesponsord.

vv-Hulshorst heeft voor ons meerdere acties gehouden.
Zo heeft Hulshorst 5 een aantal wedstrijden voor Tanzania gesponsord. Bij elk doelpunt voor, ging €1,- per speler naar ons werk in Tanzania. Uiteindelijk werd dit een mooi bedrag van €10,- per persoon.
Ook heeft vv-Hulshorst tijdens het oliebollentoernooi eind december een verloting voor ons gehouden en stond er een tijdje een spaarpotje in de kantine.
Daarnaast heeft er een aantal maanden een spaarpotje gestaan in Janine’s Beautyplace (www.janinesbeautyplace.nl). Zij is de vrouw van één van de spelers van Hulshorst 5.

Dit heeft een mooi totaalbedrag opgeleverd namens de vv-Hulshorst van €377,35 voor ons werk in Tanzania. Wij willen iedereen hartelijk bedanken voor zijn/haar bijdrage! Wij vonden het erg leuk dat er een uitzwaaiwedstrijd voor ons werd georganiseerd!