michielenmarlinda.reismee.nl

Fotoverslag: Cheap-Fit Fitness Spinning & Bootcamp

Zaterdag 16 januari hebben we een bootcamp en spinning actie gehouden in samenwerking met Cheap-Fit Fitness. Zij hebben hun sportschool en instructeurs beschikbaar gesteld en geholpen om mensen enthousiast te maken en deel te nemen.

Aan de Schotweg vond de bootcamp plaats. Waar de deelnemers begonnen met een warming up. Dit was ook echt nodig, want het was super koud buiten!

Na de warming-up gingen de instructeurs alle oefeningen langs. Ze legden uit wat er gedaan moest worden en deden de oefeningen voor.

De deelnemers moesten flink aan de bak!

Squatten…

Sprinten...

Paardje spelen…

Planken en zwiepen…

En nog veel meer!

En terwijl het steeds zwaarder en vermoeiender werd, waren de instructeurs er om advies te geven en je aan te moedigen.

Ondanks de kou en de sneeuwvlokken die af en toe naar beneden dwarrelden, lieten deze kanjers zich niet tegenhouden. Na afloop stond er koffie en thee klaar en broodjes met lekkere warme soep. Dik verdiend!

Binnen in de sportschool was het een stuk aangenamer. Hier kon je meedoen aan een les virtuele spinning.

De instructeur op het scherm gaf aanwijzingen wanneer je bijvoorbeeld sneller moet,

moet gaan staan,

of even wat drinken. Ook kon je de route volgen die je aan het afleggen was.
Er waren veel actieve deelnemers.

Er werd heel wat afgezweet.

Na zo fanatiek gesport te hebben, moet de buik ook weer gevuld worden.

Even lekker bijkomen. En terecht!

Vandaag hebben 58 mensen voor ons gesport. Enorm bedankt voor jullie inzet!
Naast het geld dat we deze dag hebben opgehaald, stond er al een aantal maanden een spaarpot voor ons op de balie bij Cheap-Fit Fitness en bij Briljant Hairstyling. Dit heeft samen een bedrag opgeleverd van €667,20. Een super geslaagde actie dus. We willen nogmaals alle deelnemers en alle betrokkenen enorm bedanken.