michielenmarlinda.reismee.nl

Fotoverslag: Benefietconcert

Vrijdagavond 18 december is er een benefietconcert georganiseerd voor ons. Marjolein kwam met het idee om dit voor ons te regelen en dat vonden wij super leuk. Wij wisten verder niks van de avond af. Alleen dat Marjolein zou gaan zingen en dat er nog iemand piano zou gaan spelen. Het is een mooie avond geworden met leuke verrassingen.

De zang en muziek werd verzorgd door:

Marjolein

Sven

Ashwin

Rowin

Echt ontzettend muzikale mensen die ons een mooie avond hebben bezorgd. Met als toppunt een zelf geschreven nummer door Ashwin, speciaal voor ons. Hoe bijzonder is dat. Het nummer heeft dezelfde titel als het concert: White leaves of hope.

Vlak voor de pauze hebben wij nog een korte presentatie gegeven over de organisatie waar wij gaan werken en wat wij gaan doen in Tanzania.

In de pauze werd er gezellig met elkaar gekletst.

Ook was er de hele avond de gelegenheid om koffie, thee, fris en wat lekkers te kopen.
Het drinken is gesponsord door Jumbo Nunspeet en twee moeders hebben heerlijke cakes gebakken. Bedankt!

We kijken terug op een hele mooie avond die ons €334,- en 2 nieuwe mensen die ons maandelijks financieel gaan ondersteunen heeft opgeleverd. Hier zijn we super dankbaar voor!

We willen iedereen bedanken die naar deze avond is gekomen of er aan mee heeft gewerkt. Het concert zat goed in elkaar, licht en geluid was goed verzorgd en de zaal was mooi versierd. En ook dit keer heeft Carolien weer prachtige foto's gemaakt.

Een avond met mooie herinneringen!