michielenmarlinda.reismee.nl

Fotoverslag: Hardlopen voor Tanzania

Zaterdag 24 oktober was onze eerste grote actie. Spannend, maar ook super leuk! Samen met ons TFC team hebben we de voorbereidingen gedaan, waardoor alles op de dag zelf goed verliep.
Op vrijdag hebben we al de route bordjes van de afstanden opgehangen en veel dingen klaargezet.
Zaterdag vroeg in de ochtend de laatste voorbereidingen en we waren klaar om de mensen te ontvangen. Lammy en Aart zijn zo gastvrij geweest om hun huis en tuin beschikbaar te stellen.

Vanaf half 10 kwamen de mensen binnen aan de Waterweg 45. De hardlopers hadden er zin aan. In totaal waren er 21 hardlopers op de 4km, 6km of 10km. Wat een mooi aantal!
Om 10:00uur klonk het startschot en konden de deelnemers vertrekken.

Het hardlopen ging goed en de deelnemers hadden het naar hun zin. De één ging het gemakkelijker af dan de ander, maar ze hebben allemaal de eindstreep gehaald.

Ze konden een persoonlijke tijd neerzetten dankzij de gesponsorde tijdsklok van Loopgroep 2000. Dit gaf natuurlijk extra motivatie om hard te lopen.

Daarnaast hadden we een EHBO team op de fiets geregeld via het Rode Kruis Nunspeet. Zij kwamen ons vrijwillig helpen, mocht er iets gebeuren. Gelukkig was dit niet nodig en is alles goed verlopen.

Onze verkeersregelaars hielpen vrijwillig om op drukke kruispunten de hardlopers goed te begeleiden.

Ook kwamen er gezellig een aantal mensen langs om even te kijken en de hardlopers aan te moedigen.

Een bakje koffie, een kopje thee, een lekkere boterkoek, mini-cupcakes, een plak cake en wat spulletjes in de verkoop. Zo werd er dus ook aan de inwendige mens gedacht. Al het eten en drinken hebben we gesponsord gekregen van verschillende mensen de de ah. Super bedankt!

Het was een hele gezellige en geslaagde dag. Het totaalbedrag van deze actie is€289,75voor ons levensonderhoud en visum in Tanzania. Wij zijn heel blij en danken God voor dit mooie bedrag!
Wij willen alle vrijwilligers en onze TFC bedanken voor hun inzet tijdens deze dag! Op naar de volgende actie.

Carolien bedankt voor de leuke foto’s die je gemaakt hebt!