michielenmarlinda.reismee.nl

Twee nieuwe juffen bij ons op school!

Recent is Michiel naar IBES geweest om twee nieuwe juffen uit te kiezen voor onze school. Helaas kon Marlinda niet mee op deze toch wel speciale dag, omdat Manuel niet helemaal fit was.
Bij IBES is er een groep studenten klaar met de opleiding van een jaar. Dit keer was het een grote groep van 13 enthousiaste afgestuurde studenten die graag een baan willen. Onze school is steeds meer aan het groeien en de leerkrachten kunnen het niet meer alleen aan in de klas. Het was dus een goed moment om nieuwe juffen aan te nemen.
Marion vertelde over het runnen van een Daycare & Nursery School en de nieuwe leerkrachten hielden een korte presentatie over zichzelf en wat ze hebben geleerd.

Inmiddels zijn de nieuwe juffen Lillian en Anna begonnen op onze school. Het blijft een geweldig gevoel om juffen uit te kiezen die een jaar bij IBES hebben gestudeerd. Lillian en Anna hebben er enorm zin in! Lillian gaat helpen bij juf Mary in de klas en Anna gaat helpen bij juf Florah in de klas. Het is een Zegen dat onze school groeit en dat we er twee nieuwe juffen bij hebben. We hopen dat ze veel leren, het naar hun zin hebben, meer zelfvertrouwen krijgen en genieten van hun baan als juf. Het is mooi om deze jongeren een baan te mogen bieden en ze te begeleiden. Marion is druk bezig om voor alle juffen een baan te vinden op een goede plek.

Patrick

Mooi om te lezen dat jullie nu 2 juffen er bij hebben die jullie ook zelf hebben opgeleid. Zijn ze in ieder geval in goede handen bij jullie, en kunnen ze mooi doorgroeien en leren.

Herman en Klara Hagenbeek V>E.G.Nunspeet

Hart.gefeliciteerd met je verjaardag Marlinda

Michiel&Marlinda

Bedankt voor de leuke felicitaties!