michielenmarlinda.reismee.nl

Een geweldige School Trip naar IBES!

Vandaag zijn we met de jaarlijkse School Trip naar IBES Playfield & Fastfood Restaurant geweest. Wat een geweldige dag! Vorig jaar zijn we hier ook heen geweest, maar wij wilden er heel graag weer heen. ’s Ochtends werden we op tijd opgehaald door een dala dala. Michiel had via een vriend dezelfde dala dala (busje) gehuurd die ook altijd voor de kerk rijdt waar wij naar de toegaan op zondag. Zij waren netjes op tijd en ook de kinderen waren op tijd op school. Wat hier in Tanzania al een hele prestatie is. Snel een kort Tanzaniaans ontbijtje naar binnen (thee met brood) en hup richting IBES.
Eind van de ochtend kwamen we hier aan. De kinderen gingen eerst lekker spelen in de fantastische, uitdagende en grote speeltuin. Wat een lol hadden ze! Van de glijbaan, op de brug, op de trampoline, van de kabelbaan, in de zandbak. Ze renden overal heen en genoten enorm. Veel gehoord is: This is te best day of my life! Of I like it so much teacher!
Daarna gezellig samen lunchen: patatjes met ketchup en kip nuggets. Heerlijk! Tijdens de lunch gingen we even video bellen via whatsapp met Marlinda en Manuel zodat zij ook een beetje erbij waren. De kinderen vonden dit een leuke verrassing en waren helemaal onder de indruk van onze lieve baby boy!
Daarna gingen de kinderen weer een poosje spelen en toen was het tijd voor popcorn. Hmmm jammie!
Op het einde nog een mooie groepsfoto en toen ging we halverwege de middag weer naar onze school toe in Arusha. Op de terugweg sliepen alle kinderen; zo moe waren ze van deze geweldige School Trip!

Anneke Polman

Wat een vrolijke en gezellige foto's!!
Michiel succes met alles en tot gauw in Nederland !!

Michiel

Bedankt voor de leuke reactie.
De School Trip was een fantastische en gezellige dag. Tot gauw!