michielenmarlinda.reismee.nl

Update Future Stars Academy + Bezoek Johan&Kelvin

Hoe gaat het met Michiel’s vrijwilligerswerk als Assistent Manager bij de Future Stars Academy (FSA)? Hij heeft het nog steeds erg naar zijn hier en hierbij een leuke update van zijn werkzaamheden.

Op zaterdag 20 oktober heeft Michiel in zijn rol als projectleider weer een nieuwe editie van de Corporate League georganiseerd en aangestuurd. Het FSA team gaat in het algemeen stapje voor stapje vooruit in de organisatie en planning van dit mooie 1-daagse voetbaltoernooi. Dit is fantastisch om te zien! Eén van de doelen van Michiel is altijd geweest dat ze zichzelf verder ontwikkelen, beter leren plannen en voor zichzelf opkomen. Michiel is al voor langere tijd bij de wekelijkse teamvergaderingen aanwezig, zodat hij zijn input kon leveren en het team kon helpen. Een mooi proces. Al met al was het weer een mooie Corporate League en zowel de FSA als de deelnemers hebben ervan genoten!
De FSA is ook altijd bezig om meer stagiaires en vrijwilligers naar Arusha te krijgen om de FSA te helpen en vooral onze Footbal Academy te ontwikkelen. Achter de schermen is Michiel de afgelopen maanden druk geweest in contact met de sportopleiding van de ROCvanTwente (MBO opleiding). Hij kende Johan nog van zijn HBO-Sportmanagement tijd en Johan werkt hier als Sportdocent bij de ROCvanTwente. Recent heeft Johan met zijn collega Kelvin de FSA bezocht. Ze zijn erg enthousiast over de werkwijze en zijn van plan om de sportstudenten te gaan enthousiasmeren zodat ze vanaf volgend jaar hier stage kunnen gaan lopen. Hieronder het Future Stars Academy team waar Michiel dus deel van uit maakt.

Ook zijn Johan&Kelvin mee geweest naar onze kerk, hebben ze samen Johan’s sponsorkindje bezocht via Compassion, zijn ze een nachtje bij Michiel wezen slapen en hebben ze onze school bezocht. Via Heutink hebben ze materialen voor onze school gesponsord gekregen. Daar zijn we enorm gezegend mee: Heutink nogmaals enorm bedankt! Johan & Kelvin kijken terug op een geweldige tijd met veel indrukken en mooie ervaringen! Het was fantastisch om ze hier te hebben.

Van 11 tot en met 16 december organiseert Michiel samen met het FSA team de East African Chipkizi Cup 2018. Dit is een gigantisch groot voetbalevenement van 6 dagen. En het grootste jeugdvoetbaltoernooi in Tanzania.