michielenmarlinda.reismee.nl

Diploma uitreiking van onze leerkrachten

Afgelopen zaterdag hadden we de diploma uitreiking van onze leerkrachten. Ze hebben een 1 jarige opleiding gedaan bij IBES waarbij ze van alles hebben geleerd over de ontwikkeling van jonge kinderen, hoe je jonge kinderen moet verzorgen en hoe je les kunt geven aan jonge kinderen.
Wij hebben vier lesboeken geschreven voor deze opleiding en het is mooi om te zien dat het werk dat we daar verricht hebben ook doorgaat.
Ze waren afgestudeerd in april en vanaf mei werken ze op onze school. Zaterdag was het eindelijk zo ver en mochten ze officieel hun diploma ontvangen. Wat waren ze blij! En wij zijn super trots op ze!

Omdat onze school aan het groeien is hadden we een extra leerkracht nodig. Wat fantastisch is! En helaas hebben we moeten beslissen om onze andere juf te ontslaan, omdat het niet goed ging. Daarom hebben we sinds mei twee nieuwe leerkrachten met allebei hun eigen klasje.
De diploma uitreiking was een groot feest. Toen we een uur later begonnen dan gepland waren er nog maar een paar gasten, maar aan het eind waren alle gasten gearriveerd en we hebben een mooie dag gehad met elkaar.
Het ging natuurlijk allemaal op zijn Tanzaniaans wat betekent veel muziek en veel gedans. Waar ook wij niet onderuit konden komen. Ze kunnen er hier een mooi feest van maken! Ook de ouders van Michiel waren erbij en hebben ervan genoten.