michielenmarlinda.reismee.nl

Bedankt Da Costa School Nunspeet!

Een tijdje geleden was al op onze blog te lezen dat we een prachtige gift hebben gehad van de Da Costa School in Nunspeet. We hebben goed nagedacht waar we dit aan konden besteden. Hier in Tanzania duurt alles gemiddeld veel langer om te regelen en moet je naar veel verschillende winkels om een of twee dingen te kunnen kopen. Inmiddels zijn we hiermee klaar en hebben we de gift goed besteedt. We hebben nu een prachtige zandbak op onze school voor de kinderen. In Tanzania komt dit niet veel voor. De kinderen genieten er enorm van. Ook hebben we zandbakspulletjes gekocht voor de kinderen om lekker in de zandbak te spelen, zoals emmertjes, schepjes, harkjes en vrachtwagens. We hebben een dekzeil gekocht die we er ’s nachts overleggen zodat er geen viezigheid in komt.

Daarnaast hebben we voor in de klas verschillende materialen kunnen kopen zoals abc-kaarten, puzzels, leesboeken en speelgoed.
We zijn dankbaar dat we op deze manier de school hebben kunnen ontwikkelen en dat de kinderen en leerkrachten van de Da Costa School Nunspeet hierbij hebben geholpen. De kinderen, leerkrachten en ouders van onze school zijn er heel erg blij mee!