michielenmarlinda.reismee.nl

Uitbreiding speeltuin en nieuwe zandbak

We hebben twee grote giften gekregen om onze school verder te ontwikkelen. Hier zijn we enorm dankbaar voor en blij mee.
Zo hebben we een gift gekregen van Tafelronde 156 Nunspeet (www.tafelronde.org). Zij zamelen geld in om bepaalde projecten te ondersteunen. Van hun gift kunnen wij onder andere onze speeltuin uitbreiden. We hadden al een klein speeltuintje met een brug en een glijbaan en drie schommels. Nu komt er nog een brug bij en een klimwand en ladder om op de brug te komen. Afgelopen week is er begonnen op onze school met het uitbreiden van de speeltuin. De hele grond lag overhoop, maar we geloven dat het heel mooi gaat worden. De speeltuin wordt gemaakt door de workshop boys van IBES.

We hebben ook een gift gekregen van de Da Costa School in Nunspeet. De kinderen van de school hebben geld ingezameld voor onze school. Van hun gift kunnen we onder andere een zandbak laten aanleggen. Ook hier is afgelopen week mee begonnen. Er moest een groot gat worden gegraven en de grond was erg hard. Hier waren dan ook drie personen een hele dag mee bezig.

We waren de afgelopen week druk bezig om iedereen aan te sturen en alles in de gaten te houden. De kinderen kunnen niet wachten tot alles klaar is en ze er eindelijk kunnen spelen!

Anneke

Wat leuk dat jullie, dankzij de giften, de speeltuin uit kunnen uitbreiden en de kinderen blij mee kunnen maken !!
Mooi !! Heel veel succes en plezier !!

Dirk

Mooi om te zien dat de school steeds verder een mooie en fijne omgeving voor de kinderen wordt om te leren en spelen .top

Michiel&Marlinda

Bedankt voor jullie reacties.
We zijn heel blij en dankbaar dat we de school stapje voor stapje verder kunnen ontwikkelen.
De kinderen genieten er ook erg van!