michielenmarlinda.reismee.nl

Een 2e juf op onze school

Twee weken geleden zijn we naar IBES geweest voor de eindpresentatie van de studenten van de 1-jarige Daycare&Nursery training. Deze groep van 9 jonge meiden is nu klaar met de opleiding en gaat op zoek naar werk. Wij waren aanwezig om op zoek te gaan naar een nieuwe juf voor op onze school. We waren er al om 9 uur ’s ochtends en om 2 uur ’s middags waren de presentaties eindelijk klaar. Fantastisch om de ontwikkeling van de studenten te zien en ook hun Engels is verbeterd. Een aantal van de studenten kenden we al, want zij hebben stage op onze school gelopen.

Uiteindelijk hebben we Mary gekozen voor onze school. Zij heeft al eerder stage bij ons gelopen en toen heeft ze het goed gedaan. We zijn heel blij dat we nu een 2e juf hebben. Ze is een aardig, enthousiaste meid en ze is erg leergierig. Ze is vorige week bij ons op school begonnen en zit nu in haar proefperiode.  Daarna kijken we of we haar officieel op onze school kunnen houden.
Het was fantastisch om weer even bij IBES te zijn geweest wat onze oude werkplek is. Het was mooi om bij de presentaties aanwezig te zijn en met Marion te hebben gesproken en te zien hoe ons werk daar ook door gaat. We kijken terug op een geslaagde dag!

carla en dirk

mooi dat er een juf bij is ,jullie school wordt groter.
even terug op de oude werkplek zal zeker leuk zijn geweest .
succes met het werk op school .

Gr ma en pa .

Michiel&Marlinda

We zijn er erg blij mee dat we een nieuwe juf hebben!
En het is altijd fijn & bijzonder om ff bij IBES terug te keren, dat project hebben we in ons hart gesloten.