michielenmarlinda.reismee.nl

Vertellen over ons werk in Tanzania

In onze kerk is er elke week gelegenheid voor iemand om een getuigenis te geven. Dit doen we om elkaar te bemoedigen en te zien wat voor mooie dingen God in onze levens doet. En om elkaar beter te leren kennen. Er zijn namelijk zoveel mensen die zulk goed werk doen en veel mooie dingen mogen meemaken. Dit kan natuurlijk ook gewoon in het dagelijks leven zijn.
De dominee had gevraagd of wij ook ons verhaal wilden delen, dus dit hebben we afgelopen zondag gedaan. We hebben verteld van ons werk dat we op Zanzibar hebben gedaan, wat we bij IBES hebben gedaan en over het mooie werk dat we nu op de school mogen doen. En hoe God dit alles geleidt heeft. Veel mensen wisten ons verhaal nog niet en kwamen na de dienst op ons af, wat weer leuke nieuwe gesprekken gaf.

Carla

Prachtig zoals God jullie geleid heeft met al dat mooie werk dat jullie daar verrichten.
Wij hebben al veel mooie dingen gezien wat jullie daar doen.
Dat God hierin zijn weg met jullie door mag gaan.
Lfs mams

Anneke

Mooi dat jullie daar ook God groot mogen maken en op dat plekje daar door Hem gebruikt worden.
Gods Zegen hij alles

Michiel&Marlinda

Beste Carla & Anneke.
Bedankt voor de mooie en positieve woorden.
We zijn nog steeds erg blij en dankbaar dat we in Tanzania werkzaam mogen zijn in Zijn Naam en dat we hier zoveel kunnen en mogen betekenen elke dag. God = goed!