michielenmarlinda.reismee.nl

School Trip naar IBES!

Afgelopen donderdag zijn wij op schoolreisje geweest naar IBES in Maji Ya Chai. Via de eigenaar van onze school hadden wij de schoolbus en chauffeur geregeld van zijn basisschool. Hier waren we natuurlijk hartstikke blij mee! Rond kwart over 9 ‘s ochtends vertrokken we. De kinderen vonden het enorm spannend en hadden er vooraf heel veel zin in!

De kinderen hebben gespeeld in de speeltuin en tussendoor hebben ze een heerlijk kindermenu gehad met een patatje, een worstje en wat drinken. We kijken terug op een fantastische dag. De meeste kinderen waren zelfs nog nooit bij IBES geweest. De kinderen, de leerkracht en studenten hebben onwijs genoten van deze dag! En wij natuurlijk ook!

Dirk

Heel leuk om te zien dat jullie nu met jullie eigen school op schoolreis gaan naar de plek wat je bent begonnen .
Is zeker een mooie dag geweest , top

Anneke

Wat ziet dat er gezellig uit !!

Henk Tissingh

Het is mooi om tezien dat de kinderen het naar hun zin hebben . Wat doen jullie tog een geweldig werk

Michiel&Marlinda

Vorig jaar hebben we een mooi jaar gehad bij IBES, dus het was heel speciaal om nu met ons schooltje daar terug te keren. Het was een leuke School Trip! De kinderen hebben enorm genoten en wij ook.