michielenmarlinda.reismee.nl

Terugblik van een GE-WEL-DIGE jeugddag in de Arusha Vineyard Church!

Een tijdje geleden hebben we het promotie filmpje laten zien die we gemaakt hebben voor de jeugddag van de kerk. Deze was op zondag 1 oktober. Het was een enorm leuke dag waar veel meer jeugd op af kwam dan we verwacht hadden. We hadden eerst een jeugddienst waar een aantal een toneelstukje hebben opgevoerd en Marlinda heeft meegedaan met een dansje tijdens de worship.
Na de dienst hebben we met elkaar gelunched, hebben een aantal jongeren hun getuigenis gedeeld, hebben we een paar spellen gedaan, was er een eetwedstrijd, een modeshow met toiletpapier en hebben we met elkaar Afrikaans gedanst.
We zijn trots op wat we met een groepje jongeren hebben georganiseerd! Meerdere jongeren zijn aangeraakt en voelen zich meer betrokken bij de kerk. Het was een mooie dag en we hopen dat we nog meer leuke dingen kunnen organiseren om jongeren bij de kerk te blijven betrekken en vriendschappen met elkaar op te bouwen.

Een van onze vrienden heeft een mooi filmpje gemaakt van deze dag, veel kijkplezier!

Henk Tissingh

Zo te zien was het een geweldige dag jullie mogen samen met de jongeren trots zijn dat jullie dit samen hebt berijmd met Zijn hulp

Michiel&Marlinda

Het was inderdaad een geweldige jeugddag in de kerk! Bedankt, we zijn ook erg trots op wat we als groep in Zijn Naam mochten neerzetten deze dag.