michielenmarlinda.reismee.nl

Update: visums!

Wat hebben wij de afgelopen weken veel meegemaakt rondom onze visums. Het heeft persoonlijk veel met ons gedaan, maar we zijn op de goede weg. Dit willen we graag met u delen.

Allereerst willen we alle gevers hartelijk bedanken voor hun gift voor de betaling van onze visums. Het is erg bijzonder om te vertellen dat we voldoende geld hebben binnen gehaald om de toeristenvisums, onze werkvisums en onze verblijfsvergunningen te kunnen betalen.
Begin juni hebben wij op onze blog gecommuniceerd dat we rond de €4500 in totaal nodig hadden aan giften. In totaal hebben we tot nu toe maar liefst €4433 aan giften opgehaald voor onze visums. Er zijn zelfs nog een paar giften onderweg. Een ongekend hoog bedrag en daarmee kunnen we alles hier betalen.
Dit allemaal dankzij jullie financiële steun vanuit Nederland. Zonder u was dit niet gelukt en daarvoor danken we God! Want Hem komt alle eer toe.

Nu over naar de situatie rondom onze visums. Inmiddels hebben we een verlenging gekregen van onze toeristenvisums die nu tot en met begin november geldig zijn. Daar zijn we heel blij mee want dat geeft ons even wat extra lucht. Daarmee mogen we niet werken, maar wel in Tanzania wonen.
En we hebben nog meer goed nieuws! Want we hebben onze werkvisums sinds een aantal dagen binnen! Daar zijn we echt heel blij mee en dat is een grote en belangrijke stap. Ons werkvisum is voor 2 jaar geldig. Maar met dit werkvisum alleen mogen we nog niet werken op de school.

Dan de laatste stap. Dit is het verkrijgen van een verblijfsvergunning voor 2 jaar. Inmiddels is hiervoor ook alles geregeld en het is wachten, hopen en bidden. Als de aanvraag voor onze verblijfsvergunning is goedgekeurd, mogen we eindelijk weer werken op de school!

OPROEP TOT GEBED:
Bid u mee voor onze verblijfsvergunning? Dat God weer een grote doorbraak geeft en dat deze snel goedgekeurd gaat worden, zodat we weer aan de slag kunnen op de school.

Hanny

Wat een mooie hoopvolle berichten!
Heel veel succes en Zegen voor de volgende stap!

Arie en Anneke

Wat fijn dat jullie zoveel goed nieuws hebben. Nu nog de verblijfsvergunning en dan weer heerlijk aan het werk waar jullie hart zo ligt !! Gods zegen hiervoor.

Maar nog even .... en dan heerlijk genieten van jullie ouders en Melanie.
Een heel fijne tijd samen.
Groetjes vanaf de Berenbosweg !!

Michiel&Marlinda

Bedankt voor de leuke reacties. Het is inderdaad goed nieuws tot nu toe en we hopen snel weer op de school aan de slag te kunnen. We hebben zin in de leuke visite uit Nederland en gaan er weer een mooie tijd van maken samen!