michielenmarlinda.reismee.nl

Work & Fun Day at the Arusha Vineyard Church

Vandaag hebben wij meegeholpen op de Work & Fun Day bij onze gemeente hier. Rond half 9 vanochtend begon het. Er waren veel gemeenteleden aanwezig om te helpen. Want er moest namelijk gewerkt worden. Zo was er een groep die het kerkgebouw van binnen en buiten hebben geverfd. Wij hebben samen buiten geholpen. Onkruid verwijderen, aarde omspitten en verdelen, bloemen en planten moesten gepoot worden en nog veel meer. Na al het harde werken in de hete Afrikaanse zon was het tijd voor een gezamenlijke lunch. Van tevoren werd er gevraagd of iedereen wat eten mee kon nemen. En zo werd het een heerlijk en gezellig buffet. Na de lunch was er nog tijd voor een ‘magic show’ dat werd gegeven door een enthousiast gemeentelid. Hij kan o.a. leuke trucs met kaarten, boeken en geld. Er werd veel gelachen. Vooral door de kinderen en de Tanzanianen. We kijken terug op een leuke dag et was fijn om hier een steentje aan bij te dragen!

Carla en dirk

Fijn zulke mensen met groene vingers in de familie

Michiel&Marlinda

Ja, dan kan altijd goed van pas komen! We vonden het fijn om ons op deze manier in te zetten voor de gemeente.