michielenmarlinda.reismee.nl

Update situatie en oproep tot financiële steun voor onze werkvisums+verblijfsvergunningen

Deze blog status komt uit de grond van ons hart. Het raakt ons. Het doet erg veel met ons. Want de achterliggende weken waren voor ons enorm druk, hectisch en emotioneel. Want aankomende week verlopen officieel onze visums en we hebben een nieuw werkvisum en verblijfsvergunning nodig. We hopen nieuwe visums voor 2 jaar te krijgen. Een aantal weken geleden heeft u dit ook kunnen lezen in onze nieuwsbrief.

De juiste hulp op tijd (dank God!)
Inmiddels hebben we een aantal goede gesprekken met iemand uit onze gemeente hier. Zij is ook advocate van beroep. Een aantal gemeenteleden hadden haar aan ons geadviseerd. Zij is een fantastische vrouw en voorziet ons van goed advies en helpt ons met veel documenten voor de aanvraag van onze visums. Op een gegeven moment wisten we echt niet meer wat we moesten doen en toen hebben wij haar gebeld. Wij ervaren dit echt als een doorbraak en zijn er heel blij mee!

Het is nu nog wachten op een laatste document van onze Tanzaniaanse baas en dan kunnen we zeer waarschijnlijk de aanvraag van ons werkvisum starten. Wanneer deze is goed gekeurd, is onze verblijfsvergunning aan de beurt. Een hele spannende periode dus.

Wilt u onze visums financieel steunen?
Voor ons missionaire werk zijn wij voor een groot deel afhankelijk van giften. Voor onze werkvisums en verblijfsvergunningen hebben wij veel geld nodig. Geld wat wij zelf niet hebben. Dit loopt naar schatting op tot €4500 in totaal.

Wij willen heel graag hier blijven werken in Jezus’ naam en weten 100% dat we hier nog lang niet klaar zijn. God heeft ons geroepen en wij willen graag doorgaan om veel kinderen via onze Daycare & Nursery School een mooie toekomst te geven!

Wij willen u vragen om voor ons te bidden en/of ons financieel te helpen. Wij zijn dus hard op zoek naar giften. Als u/jij nog wat (vakantie)geld kwijt kunt aan ons mooie werk is dit meer dan welkom zodat wij nieuwe visums kunnen aanschaffen:

U kunt uw gift overmaken op (ANBI status):
IBAN: NL31 INGB 0003 1582 67
t.n.v. St. Samen op de Bres Ermelo
o.v.v. IBES Tanzania (de projectnaam is belangrijk om in te vullen)

Update 12-07-17
Op dit moment hebben we al €3585 aan giften voor onze visums mogen ontvangen in de maanden mei en juni. We zijn natuurlijk enorm blij en dankbaar voor alle gebeden, maar ook voor alle giften die door u zijn overgemaakt. Wij danken God!
Nieuwe schatting is dat we in totaal rond de €4500 nodig hebben, omdat de nieuwe informatie is dat we zeer waarschijnlijk weer één of ander nieuw tijdelijk visum moeten hebben totdat we ons werkvisum & verblijfsvergunning mogen ontvangen.
Wilt u nog een eenmalige gift geven voor onze visums, zodat wij het totale bedrag gaan halen? Wij hebben een ANBI-status, dus uw gift is belasting aftrekbaar