michielenmarlinda.reismee.nl

De leerkrachten geven nu onze lessen!

Op dinsdag en woensdag gaat Marlinda naar IBES. Het project waar we vorig jaar gewerkt hebben en waar we nu met onze Daycare & Nursery School een partnership mee hebben. Ze gaat daar twee dagen in de week naar toe om te zorgen dat de overdracht goed verloopt. Veel dingetjes die we hebben ingevoerd zoals het vertellen van een Bijbel verhaal en de liedjes en spelletjes worden nog steeds gebruikt. Ook gaan de vier vakken (muziek, knutselen, spelletjes en sport) nog steeds door. Afgelopen jaar hebben wij vier verschillende leerkrachten getraind om deze vakken aan de studenten te geven. Helaas is er een leerkracht onverwachts weg, maar Marlinda traint nu een nieuwe leerkracht voor dit vak. Het gaat heel goed. We hebben voor drie van deze vakken ons boek klaar waar zij nu les uit geven. Marlinda stuurt ze zo nu en dan aan, zodat ze het over een poosje helemaal zelf kunnen gaan doen. Onze tijd en energie die we hierin hebben gestoken is dus zeker niet voor niets geweest! Zowel de leerkrachten, studenten en kinderen genieten er erg van.
Daarnaast is ze bezig geweest om het boek voor Engelse films kijken af te maken. Deze is nu ook klaar en de studenten kijken elke vrijdag een film waarbij ze vragen beantwoorden om hun Engels te verbeteren.
Het boek voor knutselen moet ook nog afgemaakt worden en daarnaast moeten alle examens nog aangepast worden.
Het is fijn dat Marlinda dit tijdelijk voor twee dagen in de week kan doen, zodat we kunnen zorgen voor een goede overdracht!

Hanny

Het werk wat jullie daar mogen doen is zeker niet voor niets. Wat mooi dat jullie dit zo ook zelf mogen ervaren en waar nodig verder kunnen begeleiden! Veel vreugde en zegen bij dit alles!

Michiel&Marlinda

Hoi Hanny. Bedankt voor je reactie. We zijn heel blij en tevreden met de ontwikkelingen! We genieten zeker van wat we hier mogen betekenen in Zijn Naam.