michielenmarlinda.reismee.nl

Veilig in Tanzania + start Daycare & Nursery School

Afgelopen woensdagavond zijn wij veilig aangekomen in Tanzania. We hebben een goede vlucht gehad. We hebben nu een leuk nieuw huisje en wonen in de stad Arusha. Het is een gezellig, knus huisje in de achtertuin van andere mensen.

Het is nog even flink wennen op ons nieuwe plekje en ook de temperatuur helpt daar niet echt bij. We hoorden dat het in Nederland sneeuwt, maar hier is het soms wel 32 graden in de schaduw en 43 graden in de zon!

Inmiddels hebben we al onze spullen uitgepakt en ons huisje schoongemaakt. Vrijdag hebben we hard gewerkt op onze nieuwe Daycare & Nursery School om alles schoon en netjes te maken voor volgende week. Dit hebben we samengedaan met Anna, onze Tanzaniaanse leerkracht. Ook zij heeft er heel veel zin in! Er zijn ook nog twee belangstellende moeders langs geweest voor een korte rondleiding.

Maandag gaat onze school open. Erg spannend natuurlijk, maar tegelijkertijd kunnen we ook niet wachten. Een mooie roeping om jonge kinderen te laten opgroeien in een veilige omgeving en ze te kunnen vertellen van het Evangelie.

Aart Vierhout

Mooi huisje,

Veel plezier en gezegende tijd toegewenst!
Hopelijk komen er geleidelijk aan meer kinderen.
Opstarten is moeilijk en vraagt geduld en vertrouwen.

Succes xx

Michiel&Marlinda

We zijn erg blij me ons huisje!
We hopen ook op veel kinderen en gaan ons best doen.
Bij het opstarten zullen we vertrouwen op Hem.

arie en anneke

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en inmiddels je intrek hebt genomen in jullie nieuwe huisje.
Het was fijn om jullie weer te zien op nieuwsjaarsdag en jullie verhalen te horen.
Succes op jullie nieuwe werkplek en bij alles Gods Zegen.

Liefs Arie en Anneke

Michiel&Marlinda

Hoi Arie&Anneke,
Het was zeker fijn om elkaar te zien op nieuwjaarsdag.
Gezellig om in december in NL geweest te zijn.
Bedankt, zonder God zijn we nergens en we doen onze uiterste best!