michielenmarlinda.reismee.nl

Fotoverslag: Urban Golf

Zondag 22 november was onze 2e grote (sportieve) actie voor Tanzania!
Urban Golf stond dit keer op het programma bij de Zandenplas in Nunspeet.

Voor de mensen in de Vrije Evangelische Gemeente was er eerst na de kerkdienst nog een lekker bakje koffie of een kopje thee en een heerlijke plak cake. Maar de meeste mensen ging rechtstreeks naar de Zandenplas.

Vanaf 11:30 uur waren we al druk met het uitzetten van de route en alle spullen aan het klaarzetten.
Rond 12:30 uur kwamen de mensen aan bij het viaduct Zandenbos / Zandenplas.

We hebben gezorgd voor lekkere broodjes en appels, zodat ze met een gevulde maag kunnen beginnen. Voor de kinderen was er zakje met snoep voor onderweg.

De groepjes werden gemaakt en iedereen koos een club om de bal goed mee te raken. Na de uitleg van Ellen konden we gaan beginnen.

De route was rondom de Zandenplas duidelijk uitgezet met de ‘minium bible’ als targets. Dit waren plaatjes van verschillende bijbelverhalen. Er stonden een aantal vragen bij, waar je over kon praten als je dat leuk vond. Leuke test om je bijbelkennis te testen.

Onderweg moest je deze targets raken en je slagen per team bij elkaar optellen. Het team met de minste slagen is de winnaar.

Het was erg leuk om te zien dat iedereen zo genoot van het spel en veel plezier had. Veel deelnemers haddden nog nooit van Urban Golf gehoord en nieuwe dingen zijn altijd leuk. Ook de kinderen deden fanatiek mee.

De route ging over het pad, door het zand en tussen de bomen door.

De gevoelstemperatuur was aardig laag, maar iedereen had zich goed ingepakt. Ook was het bijna de hele tijd droog. We hebben maar een korte bui gehad.

Na afloop nog wat drinken en kletsen en het zonnetje kwam zelfs nog door.
Het was een hele gezellig en geslaagde dag.

Wij bedanken onze sponsors:
* Bakkerij en lunchroom UNIEK voor de heerlijke broodjes;
* De Goudreinet voor de gezonde appels;
* Urban Golf Nederland voor de materialen;
* Atelier Do and Don’t voor de ‘minimum bible’ onderweg

Uiteindelijk hebben we het mooie bedrag van €240,50 behaald voor ons levensonderhoud en werkvisum in Tanzania! Wij danken God hiervoor.

Wij willen hierbij onze TFC bedanken voor alle voorbereidingen en de uitvoering.
En natuurlijk alle deelnemers die zo fanatiek waren om mee te doen met Urban Golf!

Carolien bedankt voor de leuke foto’s die je gemaakt hebt!